18:42 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک مسکن

حضور هامونی در سمت مدیرعاملی فرابورس ادامه دار شد
نماد برتر- با تصمیم دیروز هیات مدیره ، امیر هامونی با ۸ سال حضور در سمت مدیرعاملی فرابورس برای دو سال آینده نیز ابقا شد .
لیست رزرو مسکن ملی آماده ورود باشد
نماد برتر- طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا پایان آذرماه برای واریز وجه فرصت دارند و در صورتی که اقدام نکنند حذف خواهند شد و از لیست ۷۰ هزار نفره رزرو جایگزین آنها می شود؛ همچنین قرار است به زودی ثبت نام دور دوم انجام شود
چگونه با ۳۵ میلیون تومان وام ۲۴۰ میلیونی بگیریم؟
نماد برتر- قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن به طور متوسط در هفته های گذشته کاهشی بوده و در آبان ماه سال جاری به ۷۳ هزار تومان رسیده است. بر این اساس، زوجین تهرانی برای تهیه وام ۲۴۰ میلیونی مسکن و جعاله باید حدود ۳۵ میلیون تومان بپردازند.
بازارگردانی سهام هلدینگ معدنی و ۵ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام هلدینگ میدکو به همراه ۵ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی از یک آذر آغاز می شود.
امکان ثبت نام مسکن ملی در آینده
نماد برتر- بر اساس اعلام یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام طرح اقدام ملی برای مرحله دوم قطعا باز خواهد شد که امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.
افتخار قیچی این ربان نصیب چه کسی شد؟
نماد برتر- پروژه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی مسکن مهر که نفس دو دولت را در بخش زیرساختها گرفت در شرایطی روزهای پایانی خود را طی می کند که سهم دولت قبل از تحویل واحد ۶۹۰ هزار و سهم دولت فعلی یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد است.
 ۶۰۰ هزار میلیارد ریال صکوک در بازار سرمایه در حال معامله است
نماد برتر- در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ هزار میلیارد ریال صکوک در بازار سرمایه در حال معامله است. این اوراق بر اساس قراردادهای اجاره، خرید دین، رهنی، مرابحه و منفعت جهت تامین مالی شرکت های خصوصی و دولتی در حوزه های گوناگون از جمله معدن، پتروشیمی، راه آهن، خودروسازی، هواپیمایی، ارتباطات و غیره منتشر شده اند.
اثر ریزش شاخص بر خرید "دارا سوم" و نحوه واگذاری مدیریت در پایان سال ۱۴۰۰
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اثر ریزش شاخص بر خرید واحدهای سه بانک بورسی در دارا سوم از نحوه واگذاری مدیریت صندوق‌های دارا یکم تا سوم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.
توقف یک ساعته و دو روزه ۴ نماد / محدودیت‌های جدید اوراق تسهیلات مسکن
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۴ شرکت برای یک ساعت و دو روز کاری بسته و محدودیت‌های جدید اوراق تسهیلات مسکن مربوط به دو بانک مسکن و ملی ایران اعلام شد.
بازار سرمایه، در هر شرایطی به رشد خود ادامه می دهد
نماد برتر- با وجود افت و خیز بازارهای موازی و تغییرات نرخ دلار، بازار سرمایه کماکان جذابیت خود را حفظ کرده و به طور قطع می تواند در شرایط فعلی مستعد جذب نقدینگی باشد.
حرکت شرکت‌ها به بازارگردانی ضروری است
نماد برتر- باقری کوپایی: الزام شرکت‌ها به بازارگردانی، اقدام زیرساختی بسیار مناسبی برای بازار سرمایه است. این فعالیت می‌تواند موجب جلوگیری از اقدامات هیجانی چه در وضعیت صعودی و چه در وضعیت نزولی بازار شود.
شمارش معکوس برای متقاضیان بدحساب مسکن ملی
نماد برتر- پس از آنکه وزارت راه و شهرسازی برای مرتبه سوم مهلت واریز وجه برای متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن را تمدید و این زمان را ۳۰ مهرماه اعلام کرد، تعداد کسانی که افتتاح حساب انجام دادند ۱.۷ برابر شد؛ مسئولان وزارتخانه هشدار داده اند که در صورت عدم واریز وجه، متقاضیان اولیه به لیست جایگزین منتقل می شوند.
اوراق مسکن چند؟
نماد برتر- قیمت اوراق مسکن نسبت به حدود یک ماه گذشته افزایش یافته است، به طوریکه در ۷ شهریورماه زوجهای تهرانی برای تهیه این اوراق باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان پرداخت می کردند که این رقم درحال حاضر برای زوجها به ۳۹ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و برای مجردها به ۲۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.
تامین سرمایه در گردش برای احداث آزادراه حرم تا حرم در فرابورس
نماد برتر- مدیر ابزارهای نوین مالی ایران از پذیره‌نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد و گفت: هدف از انتشار این اوراق تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت احداث قطعه آزادراهی گرمسار- سمنان (از قطعات مربوط به پروژه آزادراه حرم تا حرم) است که از شهر مقدس قم آغاز و به شهر مقدس مشهد می‌رسد.
پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی شرکت سهامی خاص با سود ۱۷.۵ درصدی
نماد برتر-در پی موافقت اصولی سازمان بورس ، پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی صکوک منفعت شرکت سهامی خاص با سود ۱۷.۵ درصدی و ضمانت بانک دولتی از امروز به مدت سه روز کاری خبر داد.